Tuesday, May 31, 2011

whoa :)

BEAST  is coming to malaysia. weh, seronok sangat. kalau tak silap aku lha, nie kali kedua BEAST nk datang sini. BEAST bwat konsert kat sunway lagoon 1st july 2011. gempak gila wehh. tpi malangnya aku tak boleh pergi sebab tu masa sekolah. aku tak boleh balik dan tak boleh pergi. gedik sangat.


beast

beast
junhyung and yoseob


junhyung

yong junhyung
dalam BEAST aku sangat suka yong junhyung. dia hebat sangat . he is the main rapper. wah, best gila wehh :)

i need u back !

aku tak tau kenapa aku jadi macam nie. semua orang marah kat aku. sedih sangat wehh. tapi aku tak bole terima kalau dia nie marah kat aku. aku sayang dia. dia tak pernah marah aku. tapi dah tiga hari aku tak tegur dia. dia pun tak tegur akku. ada orang cakap suruh aku start tegur dia. aku tak nak. memang, aku tau aku nie keras kepala. tapi haritu aku dah text dia. aku minta maaf tapi semua sama jea. aku sayang dia. 

zainiawang - abah
abah, kalau lha abah tau, angah sedih sangat abah marah kat angah. angah sedih sangat. angah minta maaf sangat sangat. angah tak nak kehilangan kasih sayang abah. angah sayang abah.

sayang



i miss u . lambat lg nk jmpa awak . hee :)