Saturday, August 18, 2012

mum, I'm really sorry.

Assalamualaikum,

Aku tahu, ibu sakit hati dengan aku.



Aku dah lah suka tidur lambat,
Aku dah lah suka bangun lambat,
Aku dah lah tak suka tolong dia buat kerja,
Aku dah lah asyik berkurung dalam office,
Aku dah lah tak suka bergaul dengan adik-beradik yang lain,
Aku dah lah asyik buka facebook, twitter, blog, tumblr tiap masa.

Aku dah lah duduk asrama, jarang balik, lepas tu bila balik, tak nak bergaul dengan orang. Itu masalah aku yang paling besar. Kadang-kadang aku rasa macam tak nak balik rumah, sebab bila aku balik, ibu akan lagi sakit hati. Ya Allah, bantu aku. setiap kali nak balik rumah, dalam hati aku selalu berniat, aku tak nak bagi aku marah dekat aku. tapi bila sampai rumah, aku lupa semua tu. 

Ibu, angah minta maaf. 




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers