Saturday, June 02, 2012

sakit hati terlampau sebenarnya,

Assalamualaikum,


tak puas hati betul !


dah kau suruh aku buat benda tu, aku buat lah.


tapi aku dah cakap, aku tak tahu buat tu.


kau cakap tak apa.


dah tu, bila aku buat salah, kau marah aku macam king kong.


kau ni apa ?


tak faham lah aku dengan kau.


lepas tu nak sial-sial kan aku pulak.


kau berambus dari hidup aku lah.


this is not the first time, it's been a thousand times. 


tolong faham aku.


kepala otak aku, fikiran aku, tak sama macam kau.


kalau apa yang kau tahu, tak semestinya aku tahu.


kau kena faham aku.


minta maaf.

No comments: