Thursday, December 27, 2012

few days left,




Assalamualaikum,




So guys, 2012 gonna end so soon. So, benda yang korang azamkan masa awal awal tahun dulu, mohon tunaikan secepat yang mungkin eh.

2012, being form 4 ain't easy okayyyyyy. Tidak seperti apa yang mereka kata, form 4 ialah honeymoon time, tidak sama sekali. Mana adaaaa, tipu lebih. Kerja bertimbun, sibuk memanjang. Lol, standard lah, dah menengah atas kan. Harus lah macam tuuu. Lagipun, nak berjaya kan, kena lah ada usaha sikit.

As my 2012 is my first year in Langkawi, err, dah jumpa kawan baru bagai kan. So, enjoy tu agak terlebih sikit laa. Maaf ye, sebab tu aku agak menurun sedikit. Tak tak, maksud aku bukan sebab dorang aku menurun. Tapi sebab aku tak sedar diri yang aku dah form 4, then buat perangai lagi. Tolong jangan salah faham k.

And my 2012 jugak lah aku jadi seronok terlebih, syok terlebih, bangga terlebih, bahagia terlebih, kecewa terlebih, menangis terlebih, pasrah terlebih, sedih terlebih and segalanya lah. Hahaha, hyper active tiba tiba kaaaan. 

2012, aku tiba dapat pegang jawatan apa tah. Hahahaaha, masa tu tak kesah sangat, sebab macam senang je. Tapi tahun depan dah form 5 kot, pegang jawatan tuuu, err, takut siaa. Aku takut aku kurang bertanggungjawab nanti. Ye lah, nanti nak form 5, mesti banyak class, then aku takut aku macam biarkan orang lain yang buat kerja.

So, moving on to the next year that is 2013, what should I do eh ? Hahaha, dekat Twitter tengah trending pasal #IWant2013ToBe. And ramai lah cakap nak bahagia itu, nak bahagia ini, nak lagi bagus dari tahun lepas and everything lah. Hahaha, siapa je yang taknak bahagia kan, semua orang nak life dia berubah. But aku sangat attracted to FinieMohd's tweet that is 

" #IWant2013ToBe ? Dafuq 2013 can't be anything. You're the one who's gonna make your 2013 meaningful "

Yeah, so true. Selagi mana kau tak usaha sendiri nak bagi 2013 tuu gempak habis, selagi tuuu lah kau hidup macam life kau yang biasaa. Hahaha. Berubah lah weh berubah  lah *talking to myself and yguys too* .


So, I'm going back to my hostel on 31st of December 2012. Sambut New Year with my super awesome friends. Lalalalalala, sounds good right ? Hahahahahaha.




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers