Tuesday, November 20, 2012

My spirit,

May peace be upon you,


Seminggu dah kan cuti, okay lah, dah hampir dua minggu kan. Hahaha. Kau tahu, aku rindu gila dekat budak kelas aku. Hihihihi. 404 Uranium. Rindu kebabeng weh. Hihihi. Ni aku nak kenalkan kat korang semua classmate aku. Hahaha. Ni cara nak lepas rindu namanya (:

Eh eh, tahu tak, Uranium paling ramai budak berjawatan oh. Kitorang ada Ketua Batch, 5 BWP, 5 LDP, 2 PPSP and sorang REDAX. hihihi, bangga jap. I'm hoping that bila dah ramai berjawatan, Uranium akan jadi hebat, in everything okay.




This is The Awesome Uranium. In this class we have, Inuy, Ja, Wafi, Faiz, Muja, Salleh, Fahmi, Que, Zul, Fatihah, Amu, Huda, Diyana, Farhah, Faeiza, Nana, Alia, Pkah, Biha, Yaya, Lofa and Siti DillAiysha (:


Ini Yaya. Sebelah kanan tu Huda. Yaya dia LDP, hihi. Aku selalu sembang dengan dia and cakap pasal ASD. Hihihi, Yaya, aku rindu ASD laaaa :(


Yang pakai kemeja pink tu lah President Uranium. Nama dia Ainul Fadzly. Hihihi, buat lawak dengan dia memang paling best. Muehehehe.




Yang kiri Amy, yang kanan Nana. Dua-dua ni roomate aku. Hihi, Amy paling baik lah dengan aku. Nana pun okay okay je. Hihi, TT 15, memang bilik paling lambat. Hahah, bilik aku lettew.


Lofa, Alia, Diyana. Diyana dia VP class. Budak ni memang paling over. Sangat over. Over yang comel okay. Hahaha. Dia baik sangat. Serious.


Farhah Nabila. Dia ni pendiam sikit. Tapi diam diam ubi berisi tau. Hihihi. Farhah ni pelik sikit. Dia kekadang macam tak suka semua orang, tapi kekadang macam lain pulak. Hahaha.



Ni Lofa. Actually nama dia Diana Zuki. Tapi, haha entah Yaya pergi panggil dia Lofa. Hahahah. Lofa comel.


Ni Faeiza. Tahu tak nama penuh dia apa, Faeizadhalynna Ashira Norazmi Sham. Hahaha, panjang gila. Ada budak form 1 ni panggil Faeiza, kakak nama panjang, hahha.


Huda Khalid. Nampak pendiam tapi sebenarnya hardcore okay. hahahah. first tengok macam ayu habis, padahal hahaha, satu kepala macam aku jugak. Cuma tak tunjuk je. Hihihi.


Highlight untuk yang pakai baju kuning tu je okay. Itu Faiz Ahmad Hilmi. Dia ni senyap je tau dalam kelas. Tak suka bercakap sangat, tapi kan, kalau Siti DillAiysha buat lawak kat belakang, dia mesti gelak je. Tapi tak pandang kitaorang pun.


Ini Muja. Hihi, Mirul lah. Dia suka pandang orang pelik oh. Lepas tu kan, dia suka marah aku sebab aku suka bising and suka gelak kuat kuat. Tapi, aku suka sembang dengan dia, dia memahami. Hihi, Badar lah katakan. 


This is Shazrul. We call him Pija, Ja. Hahaha. Dia sangat K-POP to the max. Hahaha. Sehari tak cakap pasal Girls Generation, hm, tak sah woiiii. He likes Kak Ellis.


Ni Qamaran, dia kaaaaaaaaaan suka gila nak mati ejek aku. Bengang aku dengan dia. Hish, bajet je. Tapi aku tetap rindu kau Que. eh eh, dia orang Sarawak. Hihihi.


Pakai baju hitam tu Wafi, nampak tak muka dia. Hahaha, dia macam cina oh. Dia ni pendiam. Bila dengan budak laki je dia gila sikit. Hahahah.


Itu Zul. Zulkarnain Ehsan Zawawi. We call him Abang Macho. Pheewiit, Zul Zul. Aku seorang yang berterus terang, Zul bajet. Tapikan, dia sangaaaaat concern, kalau aku cerita apa-apa mesti dia bagi solution tau.


Ni Fatihah, budak pandai dalam kelas. Dia tak pernah tak siap homework. Bagi lah homework bertimbun pun, dia mesti boleh siap. Hahaha.


Alia Jamaluddin. Hihi, cantik kan dia ? Hahah. Kalau duduk dengan dia, mesti aku jadi kaki gossip. Aku memang dah kuat gossip, tapi kalau dengan dia, makin bergossip lah weh. Hahaha.



Ini Pkah. Dia LDP, dia memang sangat sangat selalu tolong aku dalam LDP. Sumpah kalau takde Pkah, terseksa lah aku jadi LDP. Dia ialah Ahli Utopians. Muehehehe.


Nabiha, dia memang paling comel dan paling lawak di alam semesta. Sumpah kata weh. Hahaha, kalau ada dengan dia, tak sah lah seorang manusia pun tak gelak. Dia sangat lawak, and lawak dia sangat berkualiti. Dia VP Utopians. Hahaha.


Siti Madinah Shadan, she is my bestfriend. Siti DillAiysha. Dia sangat baik. Ahli tertinggi Utopians. Nothing to say, I just love her so much. I love you Mady, more than he does.


Fariza Aiysha, ini lah kawanku yang tercinta, Siti DillAiysha. Hihihi, Dia ialah President Utopians. Weehee, I love her as much as he love his, hmm, tak boleh bagitahu siapa lah. Hahaha. I love you sayangku Aiysha.


Mengapakah dua jejaki ini ada di bawah sekali. Hahah, sebab dua orang ni kawan baik Dill laaaa. Hhahaha. Kiri Fahmi, Kanan Salleh. This two creatures sangat lah suka buat lawak. Dorang sangat sporting doh. Sumpah sangat sangat. Sehari takde dorang, tak ketawa lah aku. Lagi lagi Fahmi. Hihii.


Rakanku Uranium, I miss yguys so much. Jumpa tahun depan okay as a Form 5 students. Muehehee, cuak sial. Hahaha.




. . .


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers