Thursday, November 22, 2012

Student Disciplinary Board

May peace be upon you,

I'm tired of doing this but yet I'm happy (:



Ya Allah, sekarang masalah LDP bertimbun-timbun pulak. Penat weh nak fikir. Hahaha, takpe takpe. Aku nak jadi VP yang bertanggungjawab. Muehehehe. *bajet bertanggungjawab* 

Mr. President pulak tuition cuti ni, selasa, rabu dengan khamis. Banyak benda kena bincang dengan Ady. Tapi rasa macam taknak bincang je. Sebab aku taknak lah bebankan dia sangat, nanti kan stress pulak. BWP lagi LDP lagi. Nak harapkan VP I, hmm, taknak kata apa lah. Haish. Nak minta tolong secretary dengan treasurer, Farzana dengan Shafiza. Tapi dorang tak tahu clearly tentang benda yang kena settlekan ni. Kalau nak bagitahu dari awal, boleh je. Tapi, susah lah bila jauh-jauh ni. We need to talk face to face dude ! Hihihi.

So, yang boleh bincang pun Ady je lah. Tetap kena bebankan juga fikiran dia sebab kalau tak, those problems won't settle. Kesian Ady, setiap kali nak bincang, dia yang call aku. Hihihi, takpe, Ady banyak credits. Hahah. Then kalau bincang, Ady mesti buat suara sedih sebab banyak masalah, tapi aku tetap tergelak-gelak. Aku tak nak bagi dia stress. Kalau aku pun buat sedih jugak. Nanti dua dua orang sedih, masalah tak settle.

Haha, Ady Syafiq, kalau ada apa-apa bagitahu aku tau. Tau tau ? Lek je Ady, kita kan hebat. Hihihi. 



Student Disciplinary Board 2012/2013 





. . .

1 comment:

nuramiyusri (: said...

sukanya tengok dilla jadi ldp (:

Daisypath Happy Birthday tickers