Friday, August 26, 2011

sweet home

assalamualaikum,


at last, sampai juga kat rumah.rindu sangat-sangat family kat rumah. actually sampai rumah semalam lagi but rasa letih sangat nak update blog ni. yea lah, orang berpuasa. hee. yesterday was the end of examination for trial MARA. the teacher used to say that it is the toughest question on earth in Malaysia. keputusan pun dah keluar semua except for english. oh man, sumpah keputusan aku teruk sangat. bila tengok keputusan tuh, aku serious menyesal sangat. lagi-lagi bila result yang lagi dua markah nak dapat 'A'. contoh macam geografi, sejarah, science. tekanan sangat. tapi nak buat macam mana, mungkin usaha aku setakat tu saja. aku bersyukur dapat keputusan macam tuh, daripada dapat lagi teruk kan. hee, btw science aku dah 'B' so, goodbye pengkalan chepa. tahun depan kalau ada rezeki aku masuk lah maktab tercinta mrsm lenggong. bhaha. oke lah. goodbye peeps. want to continue my works :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers