Sunday, February 05, 2012

Langkawi.

Assalamualaikum,


I'll be there the day after tomorrow. I'll miss everyone. But, yaa akan ada 6 orang kawan aku yang masuk Langkawi juga. Tapi, aku takut bila kat sana mereka tak ingat aku, sombong dengan aku. Yang paling aku takut kalau mereka ada kawan baru dan tinggalkan aku. Tak nak , tak nak. Tapi aku takut kalau aku yang buat cetu. Huh, takuuuut. Kalau aku buat cetu, korang tegur aku tauuu. mungkin aku tak sengaja atau tiba-tiba syaitan rasuuuk. hihi ^^v


Shameem Amerudin

Kaiyum Azmi

Soraya Aiman

Allia Asri

Yusuff Khan

Alif Al-Hadi Amirul Putra


korang je kawan yang aku ada kat sana. tak mau sombong dengan aku tauu. aku dah lah tak pandai bergaul. tak pandai nak cari kawan. huh, jangan lupa aku tauuu. jumpa aku tegur ehhh. korang je yang aku ada kat sana. 

No comments: