Sunday, February 05, 2012

terakhir kali.

Assalamualaikum,

thanks Nawar Amnah. thanks Ummi Sarah !



setelah sedih, sedih dan sedih. aku cuba untuk hentikan sedih aku tu dengan pergi lepak. hihi, hilangkan sedih lah namanya. ahha, macam biasalah keluar dengan Ummi Sarah. tapi yang special nya ada Nawar. hihi, Nawar duduk rumah Ummi sehari. so, apa lagi, lepak lah wehh. hihi. and we enjoy every single moment kan korang ?



masa ni, aku datang lambat sikit. sebab hujan, aku naik motor pulak kan. but sempat lah nyanyi dengan diaorang. haha, sangat enjoy weh. seriously enjoy. tapi part yang paling awkward sikit bila diaorang pilih lagu 3 Suaru tu, then suruh aku jadi J.V . haha, tak mau aku. dah lah aku tak minat langsung 3 Suara tuu. hihi. then sambung lah dengan banyak-banyak lagu lagi.



hihi, bila dah habis wayang memang ceni lah jadinya. gambar sana, gambar sini. kitaorang buntu gila time nak beli tiket tu. sebab tak tahu nak tengok Azura ke Sumpahan Kum Kum. so, aku dengan Nawar decide nak tengok Sumpahan Kum Kum. Ummi je nak tengok Azura. so tengok lah cerita hantu tuu. aku buat muka berani sebab Kum Kum yang satu punya tak takut mana punn. bagi aku lah, tak takut punn. so buat muka cool je bila masuk. tak ramai sangat punn orang. lebih kurang 20 cetu je dalam panggung. then bila cerita tu baru start je, aku dengan Nawar dah jerit punya kuat. ahaha, kitaorang bila ada part yang bunyi mcm hantu nak datang tu, terus lahh tutup mata. haha. aku dengan Nawar ahh memang sampai letak kaki atas kerusi orang depan tuh. haha. kenangan-kenangan. paling babi sekali bila last-last tu. tiba-tiba gambar hantu muncul. memang De Fakkk gila ahh. sakit hati. kitaorang memang maki hamun habis lah bila last tuu.



habis segala wayang, pergi ahh makan. lapar kot. aku makan special sikit Chicken Chop. Ummi makan Spaghetti. Nawar makan nasi ayam. sumpah nikmat ahh kali ni. hihi. then sembang punya lama kat situ. lepas tuu, Nawar dengan Ummi beli Big Apple sekotak. then then. kitaorang ada beli baju yang sama. tiga-tiga sama. hihihihi, sukaaaa. haha. okayy lah guyss. i'm so sleepy ni. byee ~

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers