Tuesday, March 13, 2012

SPM

Assalamualaikum,

Hey guys. tahu tak result Spm keluar 21 Mac nanti ? tahu tak ? tak tahu, okay aku nak bagitahu lah ni. hihi, tadi aku on twitter then tengok lah abang-abang and kakak-kakak cakap pasal result mereka. ada yang seronok. ada yang tidak. ada yang cool je. ada yang siap cakap nak bunuh diri bagai. ahha. lawak ahh mereka. actually aku first ternampak kak mida tweet. katanya 21 Mac lah. then aku tweet dengan senior aku ni, shafiq. dia suruh aku dan korang doakan dia. haha, tak tak. aku je yang disuruh nya, tapi aku suruh korang doakan dia dengan kawan-kawan yang lain dapat straight A+ okay ? haha, aku akan doakan kau okay. InsyaAllah straight A+ Aku yakin, hihi. okay. but apa lah nasib abang aku nanti. jangan risau ehh abang, angah akan call abang nanti. pastikan abang jerit dulu k, macam yang kita plan harituu. if result A semua, i'll buy you that ' thing '. haha.

for my seniors, abang dan kakak Lenggong. Good Luck :)



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers