Tuesday, March 13, 2012

Totally happy

Assalamualaikum,



sleep over ! ya, sleep over ! kat rumah Kaiyum ! hari Khamis ni. ohh myy, sumpah seronok. since duduk langkawi aku banyak dapat buat benda best dengan Kaiyum and Soraya. hahah, weh. sangat seronok. For example macam, haritu kitaorang pergi outing dekat Langkawi Parade. HAHA ! kitaorang macam jakun gila tau dalam tuu. bukan jakun sebab tengok shopping mall, tapi jakun sebab tengok kiri kanan member kot, maksud aku macam ' wow, aku pergi mall, dengan kaiyum and soraya. best gila ' kitaorang terjerit-jerit time naik escalator tuu sebab, mana pernah lepak sama-sama dohh sebelum ni. then pergi Marry Brown. makan sama-sama. Ya Tuhan, rasa sangat nikmat tuu. okay, kalau korang tak faham apa aku nak cakap ni finee lah. hahahahaha.

Then balik cuti haritu, kitaorang kan naik flight sama. so, for sure lah pergi airport sama-sama kan. then time tuu pun jakun juga. sebab rasa macam ' wehhhh, kita naik flight kot, dengan member pulak. sumpah best ! ' hahaha, Kaiyum lah time tuu buat muka paling seronok. time Kaiyum dengan Soraya print boarding pass tuu aku macam ' wehh, tak sangka dapat naik flight dengan member. aku bayangkan dapat naik flight dengan diaorang bila nak pergi overseas nanti je. tak terbayang pun zaman sekolah ni dapat naik flight dengan diaorang ! '



lepas tuu, kitaorang memang dah plan dah nak lepak Starbucks. so, lepas siap print boarding pass tu terus pergi Starbucks. Kaiyum ambil Vanilla Shake. Soraya ambil, err, tak ingat. HAHAHA ! aku ambil Caramel Frappuccino. Yummy, sedap sangat. Then, kitaorang sambung balik perasaan jakun tuu dekat Starbucks. rasa jakun gila bila duduk and minum kat Starbucks dengan member. seronok sangat tau. then time kitaorang minum kat situ ada amir izzudin, aidi dengan amir ape tah. tak ingat. hahah, diorang gelak kat kitaorang sebab buat muka seronok sangat. hahaha. jahattt. lagi-lagi aidi. sakit hati betul. then keluar dari Starbucks tuu, dia gelak-gelak lagi. Sakit hati betul. kitaorang bukan jakun sebab tak pernah masuk Starbucks, tapi kitaorang jakun sebab tak pernah masuk Starbucks dengan kawan-kawan. Seriously. hahaha.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers