Friday, June 10, 2011

Alhamdulillah !

hye assalamualaikum.

oke, pagi tadi aku sangat berasa menyampah sebab bila aku buka je facebook semua orang tengah cakap "congratulation wehh". huh congrats untuk apa pula dah ni. aku cuba lah untuk menyibuk kan diri then apa yang aku dapat tahu ialah depa semua dah dapat result untuk exam final semester satu nie. what ! semua orang dah dapat. ouhh, bukan semua orang, just budak Perak je. budak Perak ? aku duduk Perak kan ? hee. entah lah aku tak tahu lah pulak awat aku tak dapat lagi. padahal kawan aku yang duduk kat Manjung, Ipoh sana sini semua dah dapat. tak boleh jadi macam nie. tapi yang pelik nya member aku kak man yang duduk kat Lenggong pun tak dapat lagi. haishh, susah betul lah macam nie.  tak apa jangan risau internet kan ada. apa guna ada kecanggihan tak mau guna. aku pun cepat² pi search, tengok² hampehh depa tak update pula. susah².




dengan tekad nye aku punn pi lah bukak internet kat computer kat ruang tamu. bukan apa dekat situ senang sikit nak tengok abang postman sampai. tunggu lah aku kat situ. sampai bila ada moto bunyi ja aku terus tengok kat luar. tak dak punn. lama juga lah aku tunggu. hee. biar pi lah kat dia. nanti balik MRSM aku tau juga nanti. biar punya biar dah malam. lepas habis mandi , solat habis semua dah. macam biasa aku melangut kat depan komputer tu buka facebook, twitter, blog, you tube dengan dengar lagu. tibatiba time aku dok tengok you tube aku tengok Ustaz Hazmi text aku kat chatbox. wehh, awat pulak dah nie. Ustaz Hazmi cakap nak nama penuh aku. aku pun tulis lah dengan secepat yang mungkin. then dia cakap 


" nurul ardilla zaini, pointer 3.94. tahniah dan alhamdulillah ! "


sukanya, sangat² tau. hee. aku rasa macam ada kat awan dah nie. HAHA ! aku tak pernah dapat sampai macam nie, selalu nya dapat 3.6+ lebih je. hha, tak sangka sangat wehh. aku berjaya juga lepas target aku. actually, aku target just 3.7+. tapi takdir Allah. hee . Alhamdulillah. but, aku tak berjaya sepenuhnya lagi. still ada lagi exam yang menunggu aku iaitu PMR. aku janji aku akan buat yang terbaik. hee. hang yang tengah baca nie. doakan aku tau supaya aku berjaya dunia akhirat. Amin.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers