Tuesday, June 07, 2011

tekad lah konon ?

hai comel. hee. harini aku nak siapkan semua kerja sekolah. susah lah kalau tangguh semua nie. dah lah banyak kerja lagi tak buat. beli barang pun belum tau. aku kena tunggu abah balik dari kuala lumpur dulu lah. baru semua kerja setteled. aku boleh je pergi beli barang asrama dengan along but kami naik motor so susah nak bawak nanti. ingat barang aku sikit ke huh ? hee, barang aku banyak juga lah. HAHA ! mengalahkan orang yang nak pindah rumah. sampai haritu paksu aku cakap " dilla, kamu nie nak balik asrama ke nak pindah rumah ?".


so harini aku nak siapkan kerja sekolah aku sebelum abah balik, sebab nanti abah balik mesti dia akan bising punya lah. haha. oke lah blogger. tata. aku nak berubah esok oke !

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers