Thursday, June 02, 2011

susah betul .

harini, semua orang kecoh pasal kesah adinda milano evan's nie. hurm, aku tak tau lha ape yang aku nak cakap pasal budak nie. dia nie baru form two. actually, kesah dia, dia cakap dia tak da dara. yang tu jea. aku bukan lha nak back up dia, tapi aku rasa macam tak patut lha kan semua orang siap buat page lagi nak kutuk dia. orang fuck dia lha semua lha. ape semua nie. aku tak tau lha, kadang² aku rasa memang patut orang buat macam tu, tapi tetiba aku rasa macam tak pula. entah lha. ikut suka hati korang lha nak buat pape pun kat dia. asalkan hidup semua orang bahagia. tapi tak patut jugak kalau kita tak menegur. at least, tegur dengan cara yang baik. oke. jangan asyik nak maki dia jea. tegur elok², hati senang, masalah settle :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers