Sunday, June 12, 2011

best !

assalamualaikum.

oke aku sambung balik cerita semalam but pendek je. aku tension nak balik asrama dah. semalam aku pergi jejalan dengan family semua lah. then tetiba pulak kami tertarik nak pergi taiping sentral and karaoke. it's start by now.



nie abah, tengok bukan je duduk atas  sofa tuh sampai duduk atas kepala sofa dah, hee so conclusion memang best sangat lah kan. 


nie aku lah. aku terpaksa pakai baju besar nie sebab cardigan aku carik tak jumpa. hha. aku nyani lagu ring ding dong, lucifer, bad girl dengan sorry sorry. hha, serious wehh. mmng gempak.


time nie adik danish yang nyanyi. dia nyanyi lagu takkan melupakanmu. hee. best lah jugak suara dia.

along. hha. banyak lagu dia nyanyi. so susah sikit lah nak list. 

nie qiela. dia sekali dengan aku nyanyi. hee. 


gambar aku tak de sebab aku yang captured gambar nie.




gelap sikit biasalah kena guna flash. 


keluarga !

aku happy dapat enjoy untuk kali terakhir balik nie. HAHA !

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers