Wednesday, June 08, 2011

i'm watching DJ Spin Master 2



oke, first sekali, hye and assalamualaikum. tadi pukul 3:05 p.m lebih kurang aku dah terpacak depan tv sebab aku kan selalu tengok kak fudge punya facebook sebab dia banyak update pasal spin master. biasa lah kan DJ Musher kan masuk. HAHA ! aku pun dah sampai pukul 3:30 p.m aku terus bukak astro hitz. then bru start spin master. gempak lah macam tuh.

first contestant dia ialah DJ Musher. whahah. best jugak lah tapi dia hampir² dapat kad merah but like what he said "miracle happen everyday" . hha, nasib dia baik, dia dapat masuk. aku tengok sampai habis tadi so banyak jugak lah DJ aku tengok. then dah nak akhir aku tengok pulak DJ ChukieSS. muka dia lain lah. hee. actually dia dah pernah bertanding time Spin Mister 1 dulu sama dengan Musher but tak terpilih. sekarang dah terpilih apa lagi bersyukur lah. 


THE JUDGES AND THE PRODUCTION

btw, Goldfish comel gila² punya lah. 

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers