Saturday, January 21, 2012

2 minggu yang full.

Assalamualaikum,


weh weh, aku dah balik lah. okay, actually semalam. tapi, aku tak larat lah nak update semalam. aku demam ni. hihi, aku tahu korang bukan kesah punn kan. tee hee :D okaylah, aku nak cerita sikit selama dua minggu aku sekolah ni. hihi, firstly aku dah fourteen tau !

2 minggu ni form 4 belum belajar lah. kena buat KIKS. tak perlu tau nama panjang dia apa sebab nanti korang tak faham pun. sebelum masuk sekolah haritu aku ingatkan sebulan ni tak buat apa lah. pi kelas lepak ja. rupanya kami kena buat banyak gila aktiviti. Contoh-contohnya ialah Choralsical - Descriptive Word Rhythm. Drama English - Hamlet. Cerpen Melayu - Ibu dan Ceper. Ya Tuhan, punya lah belambak wehh. masa nak buat 3 benda tu just 2 minggu. macam dengan apa haih. tapi tak apa. aku dah belajar untuk buat semua benda dengan ikhlas. hihi. then bukan tu je yang ada. bila masuk kelas kena buat pengucapan awam, public speaking segala. pening kepala weh. prep petang practice, prep malam practice. haha. tak apa tak apa. ikhlas ikhlas. haha.

then drama Hamlet tu, teacher Arfah suruh buat macam real gila kot. siap kena ada slide bagai. Ya Tuhan. Then aku sekarang tengah sambil-sambil tengok cerita Hamlet kat You Tube. payah lah cerita tu. kena banyak prop, costume. huh ! aku akan buat yang terbaik, sebab teacher dah buat like everything. sanggup korban masa segala. 

Ibu dan Ceper. langsung tak practice. dah lah director macam kebabian lebih. haktuihhh, usop usop. semua kerja dia serah kat aku. mampus lah aku wehh. serious, tak practice sedikit pun. memang gila ah. balik raya cina terus kena buat drama tu. memang fuuu lah kan. huh. entah lah. tak tahu macam mana nak buat. 

weh, aku merepek lebih kan. entah, otak aku macam dah delete memory aku tentang macam mana nak tulis blog cara aku sendiri. serious weh. 

nampak tak keGELONGan aku ni. maaf. kbye~

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers