Friday, January 06, 2012

3 days to go

Assalamualaikum,


maaf. gambar tak clear. cd yang dapat time result tu entah kemana. hihi, sorry.


hey hey. bila aku berchatting, bertweet dengan member-member yang selain budak lenggong semua tanya aku kat mana ? bawa BB pergi sekolah ke ? maktab dah ada wifi ke ? aku pergi outing memalam ke ? haha. lawak ah. actually, aku tak masuk sekolah lagi lah. semua pelajar MRSM form four masuk maktab 9hb January 2012. hihi, lambat lagi kan. seronok korang cakap ? tak lah terseksa. aku rindu 9th Batch. sangat rindu. hihi. then bila aku rindu kusebut namamu. ku lihat foto mereka. ahha. berjiwang aku malam-malam ni. 






ini mereka yang sangat aku sayangi. sangat sayang weh. cantik dan handsome kan mereka ? hihi, memang. aku tahu. tapi kan, aku rasa pelik sikit ah. bila dalam facebook semua orang asyik post kat wall, comment status and whatsoever lah. macam sembang tak kesah je. but bila kat maktab, nak tegur punn hmm. hihi, entah lah. haha.


EPSILON.EPSILON. EPSILON. EPSILON. EPSILON. EPSILON. EPSILON. EPSILON. EPSILON. 

Ya Allah, Ya Rabbi. aku memang rindu mereka. aku nak satu kelas dengan mereka. seriously, sedih sangat. korang faham tak betapa sedihnya aku ? 




antara wanita yang sentiasa tabah dengan karenah aku dalam kelas. korang tahu je lah, aku kalau dalam kelas, menjerit, gelak macam orang gila, asyik-asyik conquer kelas, selalu marah mereka, jadi ah long macam orang tak tentu hala. haha. memang aku teruk dalam kelas. seriously. hihi, okay lah jeng. lagi 3 hari nak masuk sekolah balik. aku sangat lah bahagia.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers