Wednesday, January 04, 2012

ini jawapan untuk kau

Assalamualaikum,

hye guys, it is almost 3:50 in the morning. tapi mata aku tetap fresh lagi. hihi, tadi aku baca blog seorang insan yang bergelar kawan ini. aku teringin pulak nak balas apa dia cakap.



firstly, korang rasa lah ada ke orang buat benda tanpa berfikir ? ada ke orang buat benda tanpa sebarang sebab. everything happen for a reason kan ? tapi kalau ada lah juga, hmm maybe orang bla bla lah kot.

*sorry tentang bahasa aku, aku kurang mood nak tulis entry ni, tapi bila aku tengok blog seseorang ni aku berusaha rajinkan diri aku. 

kenapa mesti aku block dia ? sebab aku dah tak mampu nak tengok dia lagi. seriously, aku tak tahu kenapa lah. but aku rasa sakit hati bila tengok dia. 

memang aku suruh kau ingat aku sampai akhirat. tapi, kau yang lupa aku. aku bukan lah hadap sangat pun. but, bila haritu aku buka album kau, then aku tengok gambar kita dah tak ada. so now what, kau cakap 21.11.11 tu tarikh yang tak akan hilang dalam memori  kau kan? okay, mungkinlah, kau dah simpan siap dah dalam netbook kau tu. hmm, entah lah. tak tahu nak terangkan expression ni macam mana.

aku sangat berterima kasih sebab kau sentiasa doakan aku. terima kasih banyak-banyak. aku menghargai semua tu. 

ye, aku memang faham yang kau tengah cakap dengan aku. sebab aku je yang selalu cari gaduh dengan kau. maaf. aku tak boleh jadi kawan yang bagus, baik, pandai jaga hati. hanya SA tu je yang boleh bagi kau bahagia kan ? kau mampu sedih untuk dia. hmm, it's okay.

aku pun sayang kau insan yang bergelar kawan. maafkan segala-galanya yang aku lakukan sepanjang perkenalan kita selama 10 tahun ini.

kalau aku dah cakap aku meluat, aku benci, aku sakit hati, aku kecewa dengan kau ! sampai bila-bila lah perasaan tu akan menetap dekat dalam diri kau. maaf, berdoalah agar aku berubah.

p/s : bahasa aku berceramuk kan ? sat kau, sat dia. huh, apekejadahnye lah kan aku. hihi. actually, aku penat sangat-sangat. tapi, aku nak bagi respond ni kat dia lah, supaya dia tak tertanya-tanya.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers