Monday, January 02, 2012

last enjoy

Assalamualaikum,

1 Januari 2012, hari terakhir aku dengan member lepak sama-sama. hihi, walhal kat maktab jumpa lagi kan ? hihi, saja lah. harini, aku, miasarah, mira azwar dengan pian pergi tengok wayang cerita Papa I Love You. agak sedih lah cerita dia. mengalir juga air mata aku ni. hew hew ^^ then habis tu pergi makan. then sembang sampai 2 jam kot rasanya. hihi, baru balik rumah. haha, penat sangat. so malas nak tulis panjang-panjang.






aku sayang korang. lagi lagi cik ummi sarah ni. hihi, tapi kesian dia. tiga kali keluar dengan aku, tiga kali lah dia makan nasi ayam. hihi, aku sayang kau lah mi. 

No comments: