Saturday, May 26, 2012

404 Uranium

Assalamualaikum,

hi, I'm Dilll (:


aku ingin bercerita tentang sesuatu perkara yang paling bahagia di Langkawi. Perkara itu ialah kebahagiaan aku menjadi seorang daripada ahli 404 Uranium (:

first of all, dalam Uranium, position aku dekat belakang sekali bahagian tengah. memang jauh ke belakang. sebab tuu selalu tidur. bhahaha. sebelah kiri aku Fariza Aiysha, sebelah kanan Siti Madinah. depan semua lelaki. hahaha. kalau korang semua nak tahu, antara semua kelas form four, daripada 401 sampai 406, kelas 404 lah kelas yang paling amat sangat sunggu dasyat bisingnya. kahkahkahkah ! sumpah kata wehh.

kadang-kadang penyebab gelak tu NanaEmma, lepas tu Biha akan ketawa sekali. Biha gelak memang comel dan ini menyebabkan satu kelas akan gelak sekuat hati. kadang-kadang juga, hmm, ini mungkin selalu kot, kitaorang tiga lah yang selalu gelakkan kelas, riuhkan kelas tuu. aku, Mady, Fariza, memang tak sah kalau satu hari tak gelak, tak buat lawak, tak bising dan tak buat benda pelik. hahaha. yang paling best bila semua orang tak pernah kesah kalau kitaorang buat bising. sama ada dorang dah menyampah nak tegur ataupun sama ada dorang pun suka dengan lawak kitaorang, itu aku tak tau. hahah.

aku selalu stress kalau kat bilik, tapi bukan sebab roomate aku kay. jangan salah faham. then, bila aku stress, aku pergi kelas mesti hilang stress. ahha, tak tipu weeeeeeeh ! aku seronokdan sangatlah bersyukur dapat masuk Uranium. aku tak tahu lah apa nak jadi dekat aku kalau aku masuk 401 atau 406. Ya Tuhan, kelas dorang sumpah senyap nak mati, macam kat acara perkebumian koooot. hahaha, tapi dorang senyap sebab study, bukan tidur. so bagus lah tuuu.

Alhamdulillah sebab dapat jadi ahli Uranium 12/13. Terima kasih Ya Allah. aku harap persahabatan kita berkekalan. dengan ' ABANG MACHO ' jugak !




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers