Saturday, May 26, 2012

aku tidak lupa.

Assalamualaikum,

Hi, I'm Dill (:




beberapa hari yang lepas, aku ada terbaca status seorang kawan aku. ye, budak 9th batch juga. dia tulis, " untunglah, ada kawan baru. seronok lah dengan dorang. yang lama tak ingat dah kan " macam tu lah jugak ayat dia. aku tak pasti lah kepada siapa dia tujukan ayat tu tapi aku terasa sebab kebetulan waktu tu aku baru saja post entry pasal Langkawi. hmm, kalau lah betul kau tulis status itu untuk aku, aku minta maaf. aku tak maksud apa apa pun.

Yang baru sentiasa ingat, yang lama tak pernah lupa. aku rasa serba salah. kalau aku asyik cakap pasal Lenggong saja nanti budak Langkawi cakap aku tak habis habis pula dengan Lgg. Dah tu kalau aku cakap pasal Langkawi, budak Lenggong lain pula cakap aku dah lupa kawan. hmm, apa ni wehh. Be positive lah sikit. Takkan sebab ni pun nak jadikan masalah. okay ? dah chill. bye (:

No comments: