Thursday, May 24, 2012

Semester Satu.

Assalamualaikum,

As usual. Hi, i'm Dilll. I'm at home. Tahu tak betapa gembiranya aku dapat balik rumah *muka excited tahap gaban dohhhhh !

After one semester being Maresmawian, I felt like 'WOW' . Being PKP's student isn't easy. Ya Allah, ujian selaras aku yang pertama ? huh, yang pertama pun dah teruk. Apatah lagi exam Sem :(

Untuk ujian selaras haritu, aku besyukur dapat lepas target. walaupun tak tinggi menggunung, tapi Alhamdulillah lepas 3.5. tapi Physics aku tetap --' . Ya Tuhan, bila cikgu ajar Physics je mesti mata aku bergedik nak tertutup. aku dah larang, tapi dia nak tidur jugak. lepas tu padan muka, result teruk. haih.

ahh, buat sementara ni, aku masih tak ada idea untuk tulis post berjela-jela macam dulu, sebab aku nak hargai masa dengan family aku dulu okayyy (:

but I really miss yguys blogger yang lain. hahaha ! okay, gtg. byee (:

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers