Monday, November 07, 2011

2 November 2011

assalamualaikum,


entry kali ini, aku nak tulis tentang jamuan terakhir aku bersama homeroom aku Ar-Razi. maklumlah duit banyak lagi, tak tahu nak guna untuk apa. jadi, aku dengan beberapa orang jumpa cikgu dan bincang. at last, kami dapat lah makan tiramisu, nasi tomato dan air oren. kami tempah dekat cikgu wahidayati saja. kalau cakap banyak pun tak best kan. aku nak tunjuk dulu gambar kami masa jamuan tu. *tulis macam banyak saja gambar* haa.

vice president of ar-razi

lepak, chill kejap. sementara tunggu makanan semua sampai.

enak tak tiramisu kami ?

yang berdiri itu cikgu amimi. perasmi memotong kek.

yeh, masa ini semua orang tak sabar nak makan.

berlawak-lawak sementara cikgu bahagikan tiramisu itu sama rata.

kami makan atas kotak kek tu saja. hee, maaf tiada bajet untuk membeli pinggan
bila perut sudah kenyang, hati suka.
seronok dapat makan bersama, tapi cikgu tapau saja.
sembang-sembang buat kali terakhir

seronok sangat bila dapat berkumpul ramai-ramai. hmm, mungkin ini yang terakhir. 

No comments: