Friday, November 04, 2011

22 October 2011

it was the best moment with three epsilon twenty-eleven. best sangat bila dapat spend time bersama. kan ? pagi tu kami kena cat batu hitam putih yang ada di sekeliling dewan besar mrsm lenggong. batu hitam putih ? ohh, biar aku tunjuk gambar batu itu.


batu hitam putih

satu kelas akan dapat satu tong cat hitam dan putih. memang seronok sangat mengecat ini. hee, semua orang berebut nak ambil papan letak cat itu. haa, ada sepuluh saja bagi setiap kelas. tiba-tiba afiq rosman jerit 

"siapa yang tak pegang papan ni kena buang lumut dekat batu-batu tu semua okay"
terus semua orang mencari papan tu. hha, lawak sangat tengok gelagat semua orang. aku buat muka biasa saja sebab aku orang pertama yang pergi ambil papan itu. okay lah, aku nak tunjuk gambar tiga epsilon ini.



rini amira

fatin nur atiqah 
asya and mimah

ecah maza . *sorry ecah aku upload gambar ni*

afrina, ecah and syamir

fatin amirah and nisa

dini and dahan

husna, fida, eliya, shima and bachok

yusoff khan

peh, mad, don and piee

syakur, irfan and hatim

nurulardillazaini

tahfiz

bachok

stop dekat sini kejap. tengok gambar tahfiz dengan bachok kat atas ni. sama kan depa. hee, sedondon pulak. hahak. sorry.

hatim been kicked off by peh. 

afrina, eliya and fida


kerjasama kan mereka.

fida and dahan

tiqah

bachok and ardilla

afiq and irfan

tiqah and ardilla

yusoff khan


okay, aku tangkap gambar usop yang ni. actually, kami berehat sebentar. then dia nak tengok gambar yang aku captured tu. then he said

"what a damn, asal gambar aku yang ni handsome sangat doe. kan dilla ?"

"ye, kau memang handsome kan."

"tak, tapi yang ni different punya handsome"

"okay lah kalau macam tuh"

"eleh, dilla jealous lah tuh"

" buat apa aku nak jealous. lagipun kau tengok lah camera siapa yang tangkap gambar kau tu"

"eleh dilla, belagak lah tuh. jup, nanti kau tagged gambar aku yang ni tau. hee"

"okay, yusoff khan"

"thanks tau dilla"

"no biggie lah friend"
penat sangat buat kerja

afiq rosman


berseronok sekejap

itu saja lah gambar yang sempat aku tangkap. sebab, banyak sangat buat kerja. hee. *perasan lebih*

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers