Monday, November 14, 2011

dream house

assalamualaikum,

what if i've got this. wah, seronoknya. rasa dunia ni aku yang punya. kan ? hha. kidding. saja berimaginasi.


pandang atas nampah langit. best siot.

super cool.

swimming pool

awesome

tak payah buat bilik mandi dah kan ?

memang selesa.

transparent.

looks like a resort.

macam shopping complex dah tau.

seronok gila.


dalam kepala aku sentiasa mengidamkan semua ini. aku selalu kata pada ibu
"bila kita nak beli rumah baru ? " angah
"tunggu kamu belajar sampai habis dulu, cari kerja bagus-bagus kamu beli lah ni" ibu
insyAllah, aku akan makbulkan kata-kata ibu itu. aku nak jadi kaya tapi, aku berdoa kepada tuhan supaya aku tidak akan menjadi seorang yang bongkak, angkuh dan yang sama dengan ini. 

2 comments:

midot said...

mother? dah kaya, beli kat allia satuu, hee:)

nurulardilla said...

hha, semestinya lah. baru hidup kita bahagia.