Thursday, November 24, 2011

end now !



start from 16 of April 2011, 11:37 am :











until 24 of November 2011 , 09:54 pm :












tomorrow, i hope :




aku bahagia. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab aku yakin kau mampu cari yang lebih baik.

aku sedih. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab kau tak tunaikan janji kita. 

aku seronok. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab aku tak perlu menangis lagi.

aku kecewa. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab aku tak dapat bagi apa yang kau nak.

aku tenang. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab aku dapat biarkan kau jawab SPM dengan lebih tenang.

aku merana. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab aku buntu fikirkan siapa yang boleh jaga aku macam mana kau buat.

aku bersyukur. bukan sebab kita dah putus :
tapi sebab kita takkan buat dosa banyak lagi. kita bukan buat benda yang terkutuk cuma antara kita takkan ada panggilan sayang. 

kita dah takkan bazirkan duit untuk berjumpa. 

aku dah takkan bahayakan keselamatan aku naik bas seorang diri semata-mata untuk berjumpa dengan kau.


aku minta-maaf sayang. mungkin keputusan kita sama-sama akan membuat kita bahagia dunia dan akhirat. bahagia selama berada dengan kau. 
TERIMA KASIH :'( 


assalamualaikum.



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers