Wednesday, November 23, 2011

21 of November 2011



assalamualaikum,


tarikh ni sangat bermakna buat aku. macam yang aku post entry sebelum ni, aku ada kata yang aku ada dekat rumah hamizah kan. then tarikh ni lah yang menemukan aku dengan kawan-kawan baik aku semua dari sekolah relau tu. amirah farhanah, afifah, hamizah and the one and only abdul hafiz. like, seriously memang jemput ramai orang pun, tapi macam sial. buat alasan lebih-lebih. terlupa tarikh lah, tak ada transport lah, busy lah. aku boleh je datang dari taiping ni naik bas, feri bagai. susah kot. hha, but it's okay lah. aku tak kisah pun. tak ada hampa pun kami bahagia eh.

okay, back to the top story. kan, aku tidur rumah hamizah dengan ana sekali. sumpah best siot. ana dengan baru balik kerjanya. memang sumpah lambat kot dia datang. cakap pukul satu but pukul dua baru bertolak dari sungai ara. then, kami bersembang punyalah lama sampai pukul empat baru tidur. hha, lepas tuh pukul enam bangun nak semayang subuh. berat gila hati aku ni nak bangun subuh sebab baru tidur ja. tapi, aku bangun juga. habis aku semayang ana pula. then, aku terus naik atas katil tidur balik lah. hee, then, depa pun tidur sama. around seven macam tu, phone ana bunyi, boyfriend text. phone dia memang deras nak mampuih bunyi dia. then, punyalah sayang boyfriend, dia pun tak tidur. hamizah pula aku tak tahu lah dia bangun pukul berapa. aku tetap lambat pukul sepuluh. then, janji nak sampai queensbay pukul sebelas. but, terlalu malas nak mandi. pukul duabelas baru bertolak.

sampai situ, terus pergi borders sebab hafiz dah sampai awal lagi dari kami. wah, lelaki pergi borders. then, masuk masuk dalam tu, dah tak tahu hafiz duduk kat mana pula. cari punya cari ana nampak hafiz duduk sebiji macam dalam gambar ni.


then, conclusion yang aku dapat bila memandang ke seluruh borders tu




then kami semua berjalan-jalan naik pergi tingkat atas. main game dulu. hha, memang best sangat. terimbau balik saat-saat bila hafiz main game yang ada perempuan tu buat ------ hee, sungguh lawak. then ana main daytona usa tuh. jalan punya jalan, hafiz pula lapar sebab dia kata tak makan dari pagi lagi. kesian dia.
"makan kat j.co lah okay ?" hamizah
"tak nak lah, tak best." ana
"habis hang nak makan tang mana ?" hamizah
"tutti frutti jom" ana
tutti frutti tu bukannya dalam queensbay tau. kat luar. punya lah jauh siak. bila sampai situ, ana beli yang besar punya cup. yang nak sampai twenty ringgit. dia nak share dengan aku tapi aku memang tak suka yogurt so dia share dengan hafiz. sempat juga aku online kat situ. then ada captured beberapa gambar guna netbook ak saja. sebab semua tak bawa camera. puiii.
















hha, lepak punya lepak tiba-tiba hujan pula. hha, berlari lah kami berempat ke queensbay.then, tak cukup-cukup makan kat tutti frutti nak juga pergi makan kat mcd. hha, semua orang order burger, aku je tak.



favourite aku

ana dengan hafiz punya macam ni lah juga.

hamizah


then, iefa sampai time kami dekat mcd. pergi lah jalan-jalan. sangat seronok hangout dengan mereka semua. huu, sampai tak ingat dunia. sebelum terlupa, ana ada belikan aku ear phone baru. weeee, seronok sangat. then, dah penat berjalan satu queensbay mall yang sungguh gigantic tu kami berehat dekat borders je. lepak. duduk dekat bahagian children sebab ingat tak ramai lah remaja nak lalu, rupanya situ port budak-budak main berlari. hha, rasa macam nak maki, sepak tegur je. tapi, biar je. aku baca buku kanak-kanak yang sangat menyampah. ajar baca suku kata demi suku kata. penat weh. hha, then, hafiz dengar lagu. hamizah tengok gambar dekat phone. ana suruh aku tangkap gambar dia berpura-pura baca buku.



lepas tu ana,






hee, aku pula buka heels tiga inci tu. bukan nak menunjuk tapi nak kata yang penat sangat kot, pakai heels pusing mall tuh. hha, then aku dengan ana pergi beli ice-cream kat mcd. woah, mc flurry sangat enak.






lepas tuh, aku dengan ana dah nak balik. sebab ana nak sambung kerja. actually, dia kena masuk pukul tiga lagi. tapi, kawan punya pasal, thanks kawan. love you forever babe. aku pula, memang kena balik sebab tiket bas pukul tujuh. jalan dah lah jem, nak naik basmemang kena tunggu lama lah kan. so sebab tuh lah aku kena balik pukul lima. maaf ye kawan-kawan. aku janji nanti balik lambat lagi tau.hha, lepas tuh, bergambar sekejap sebab nak balik kan.



the one less lonely boyfriend. hha, boyfriend = kawan lelaki.


amirah farhanah | abdul hafiz


hamizah ghani | abdul hafiz


sayang dia


dia memang sebegitu


afifah | hamizah


mesti hafiz bosan gila.


sewaktu ini tudung saya memang shiall, tak usah comment banyak.

guys, you are the best friend of mine in this whole wide world. i'll never forget you until the end of this world. i felt so awesome being with with you guys. PLEASE DON'T EVER LEAVE ME ALONE. 


norafifah | nur hamizah | nur amira farhanah | abdul hafiz | nurul ardilla





No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers