Monday, November 21, 2011

bahagia sikit.



assalamualaikum,

seronok sangat sekarang. kau tahu aku kat mana ? yes,  pandai pun. aku kat rumah hamizah ni. hee, dekat penang. hari isnin, aku ada reunion dengan member lama sekolah relau dulu. seronok gila. tak sabar sangat nak jumpa semua orang. rasa macam dah seratus tahun tak jumpa. haa, btw, duduk rumah hamizah memang syok siak. makan kenyang mehh. lepas tu, tengok FFM 24 dengan family dia. pehh, tergelak sakan lah kan. memang aku tengok family dia sangat happy kot. hha, kutuk comment semua orang. 

hha, okay lah. aku tak banyak pun nak tulis dekat entry ni. just nak update kan sikit je. tak habis-habis tengok title beats dr.dre tuh je kan. hha. 

by this way lah pula kan. tadi ummi sarah text aku ajak pergi tengok aku bukan tomboy. katanya nak datang dengan member dia naik moto. then sejam lepas tuh text cakap kena naik bas pula. sorry ye ummi kau terpaksa naik bas. hmm, sokay ummi asalkan kau bahagia dapat tengok wayang keyh.

harini aku sangat sempoi. bahasa aku tidak teratur. maaf (:

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers