Monday, November 28, 2011

apa kejadahnya ?


assalamualaikum,

firstly, tajuk dah pelik kan. okay, aku rasa hampa yang baca ni mesti lah tahu pasal apa yang aku nak cakap ni. hampa tahu Max 247 ? alah, yang kononnya band mpop tuh. aku tahu pasal depa ni tapi tak tahu lah pula yang depa mampu buat video yang gampang habis ah sebegini rupa.


                       


ohhhhhhh emmmmm geeeeee ! apa kejadahnya yang depa tengah buat ? aku rasa macam nak pengsan tengok depa menari macam kanak-kanak ribena ni. ye lah, bukan nak mengutuk cuma aku tak faham kerana depa sanggup buat diri depa macam tuh.

and as what all of you know kalau orang nak tunjuk video depa tadi mesti bandingkan dengan band kpop asli punya. but aku tak nak sebab dah memang ternyata kpop asli lagi hebat. hha. melalui apa yang hampa semua tahu. aku memang gilakan kpop. tapi, sekarang dah tak sangat lah. aku okay dah sekarang. 


but, bila tengok ni semua. ohh, see the difference ? totally different. huh, konon nak jadi kpop lah bagai. better lagi wonder girls dari hampa lah. maaf kalau aku kutuk lebih-lebih. saja, aku tak puas hati sikit.


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers