Tuesday, November 15, 2011

beats by dr.dre

assalamualaikum,

entry kali ni, aku macam agak bosan sebab kakak aku tak ada kat rumah. yes, dia pergi penang. hha. then, aku teringat balik wish-list aku. huh, benda yang aku masih belum dapat lagi ialah beats dr.dre ni. oh, man. seriously aku nak. memang lah kalau aku duduk rumah saja, tak buat apa benda ni bukan boleh datang sendiri. ingat free gift ke apa ? aku dah cuba kumpul duit tapi, tengok lah
braii, ni in-ear punya. RM 960. sumpah mahal.

yang ni, over-ear. RM 1980. kau nak mampus ?
baik aku beli baru Canon EOS 1100D Kit kot. hha, satu headphone dengan satu lagi camera. baik aku beli camera satu lagi. puuiii. macam nak gila dah .

kalau hampa tak nampak. biar aku tulis ja. RM1899. yang ada aku pangkah tu EOS 1D Mark IV harga RM16,888. kalau gaji aku banyak ni tak apa lah.
_____________________________________________________________

hee, aku ini macam bengang saja kan tengok harga mahal nak mampuih. tapi, tengok lah quality dia cik ardilla. tahan lama kot. kalau takat guna dua hari sebelah dah tak boleh dengar harga mahal macam tu, memang aku saman lah. hha. 

haritu, aku tengok dini pakai beat dr.dre ini. huh, meleleh air mata aku tau. aku rasa macam nak pergi buat simpati kat dia, macam ni.
" dini, kau tak kesian ke kat aku, aku nak pinjam sat. wuuuu~ "
tapi, aku bukan jenis orang yang ketagih nak mati. aku just let it go. bukannya kalau tak dengar ipod pakai tu, tak dengar terus lagu. tak eh. aku lagi bersyukur dengan hidup aku sekarang. sebab aku fikir juga, kalau aku ada tu, mesti aku menunjuk-nunjuk. *aku memang orang macam tu* harap maklum.

okay lah, ni untuk habuan mata.









sorry, laptop aku masalah sikit. sebab tu tulisan tu macam fuuu. dah tak boleh nak perbetul dah. hee, sorry.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers