Tuesday, December 20, 2011

# 4 just wanted to share

 assalamualaikum, 

ini gambar aku semasa zaman sekolah dulu dulu :D

______________________________________________________________________________________

Tadika Cemerlang Bistari, Bayan Baru.

okay, pandai-pandai lah cari mana satu aku.


Sekolah Kebangsaan Seri Relau, Relau

sorry, gambar ni buruk sangat dah eh. masa ni darjah empat. semua orang belum matured so muka macam kanak-kanak lagi. hew hew ^^


Sekolah Kebangsaan Seri Relau, Relau

masa ni a little bit matured lah. hee, tangkap gambar ni pandang matahari kot. haa, sengal muka aku.


nak cari aku kat mana ? cari je lah. hint : dalam semua gambar dari kecik sampai besar, aku duduk tepi cikgu je. hee, I'm proud to be me. hoho, kat sekolah rendah aku lah paling jahat, aku lah paling ganas, aku lah paling teruk dan aku lah yang paling disayangi. hoho, perasan lah sangat kan !

aku paling seronok zaman sekolah rendah. semua benda boleh buat. hee, habis kelas je bukak tudung terus. tak kesah pun. then ada gang yang memang semua gila nak mampuihhh. haha, seronok seronok dan seronok. dulu pun selalu stay back. memang sumpah menarik !

aku rindu Ismail. ye, Nur Ismail Sirajuddin.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers