Thursday, December 01, 2011

afraid of December.

assalamualaikum,


bila dah masuk bulan Disember, mesti ramai keluarga yang nak pergi bercuti. weeee, seronoknya. family aku, tengah plan ni. haa, budak-budak SPM pun dah bebas dari zaman persekolahan. hha, tak cukup bebas lagi lah. sambung belajar nanti. sebenarnya bukan ini semua yang aku nak cakap.back to the topic.

as what you know, aku pelajar PMR. aku sangat takut dengan semua ni. semua apa ? result lah ? result keluar dah berapa hari dah. aku sangat takut. ibadah dah lah macam apa. sembahyang asyik lambat. tidur pukul tiga empat pagi. bangun jangan cakap lah. pukul dua belas tu pun belum tentu lagi. buku, hha, muka buku kot ya lah. nak pergi tuition, tapi dah tanya banyak kelas semua tak buat masa cuti. aku tak faham betul. depa kata tak pernah ada tuition masa cuti lah. pelik eh. aku duduk penang dulu, tuition masa cuti lah penting. hha, entah lah. then, aku tak tahu kemana hidup aku ni. 

budak MRSM. kalau kurang 6A memang kena kicked off habis lah. aku takut gila. sangat-sangat takut. kalau dapat 8A tapi ujian UKKM tak lulus tak boleh masuk PKP. kalau UKKM lulus pun tak dapat 8A lagi tak guna. kalau dua-dua okay ? InsyAllah aku boleh masuk PKP. PKP tu apa ? aku pun tak pasti maksud penuh dia, but PKP kira MRSM yang hebat lah. semua budak-budak pandai. aku pandai ke ? pandai. semua orang pandai. aku takut nanti kalau tak dapat masuk PKP. lagi takut kalau dah tak ada pangkat PELAJAR MRSM.  wuuu~ sedih sangat. aku mengharapkan yang terbaik. kalau apa yang aku dapat ni boleh membantu diri aku, aku terima. tapi, tak semestinya dapat result teruk tu tak ada masa depan. relax lah babe. ni PMR je punn. bukan apa sangat. 



and kalau aku dapat result terbaik. maybe Sydney makan dia. hha, seronok kot.









suatu hari nanti, aku akan bergambar di sini. hhe, sabar lah.



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers