Thursday, December 15, 2011

kalaulah ...

assalamualaikum,


ohohoi, korang tengah buat apa je ? tadi aku main game. hee, saja nak hilangkan bosan. then, sambil aku main game tu aku tengok gambar-gambar member MRSM Lenggong. haha, rindu lah katakan. then aku terfikir kalaulah MRSM Lenggong tak ada rules and regulation dalam cara pemakaian mesti best kan. like seriously best kot. hee, how about you try and look like what I've done. what if I can wear this at school ? might be so cool right ? 

______________________________________________________________________________________




kalau nak pergi riadah pakai macam ni ?


kalau pergi outing pakai macam ni ?


kalau nak pergi jumpa boyfriend macam ni ?



kalau nak pergi makan macam ni ?


kalau nak lepak dekat meja batu macam ni ?


kalau nak lepak kat PUM macam ni ?

and 


kalau lah hari sabtu ahad nak pergi koop macam ni ?

______________________________________________________________________________________

homaigod, mesti syok kan ? HAHA ! aku bukan nak pun. aku just terfikir boleh ke terjadi suatu hari nanti. kikikikih. kalau tak ada rules pakaian pun aku akan pakai macam biasa je eh. aku takkan punya nak pakai macam ni semua. paling teruk pun aku pakai seluar pendek. sebab itulah life aku. don't be such a liar to everyone. haa, that's all from me. 

eh eh eh, kalau korang nak main juga click sini : game best  (:

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers