Saturday, December 03, 2011

i'm sorry

assalamualaikum, 

aku nak minta maaf kat kau kawan. aku selalu tak nak tolong kau. bukan apa, aku sekarang rasa menyampah dengan persekitaran sekeliling. sakit hati dengan orang tertentu. rasa malas nak ambil tahu pasal kau. kejam kan aku. biar lah. entah lah. aku rasa feeling aku tak ada sangat. tulis entry ni pun rasa terpaksa. aku cuba untuk seronokkan telinga aku mendengar lagu Never say Never supaya aku semangat. huh, bertambah lapar lagi ada. entah kenapa. entah kenapa. entah kenapa. terasa amat sakit hati dengan anda. sekarang kat facebook tengah buat cake kat Baking Life kesayangan tu. tak tahu lah bila aku nak retire main tu. then tengah comment-comment dengan senior form five lenggong. dia tak kenal aku dulu. sekarang dah kenal. hee, lepas tu tengah chat dengan member aku ariz man. hee, bosan punya pasal meh. hha, dia lawak ohh. then, rasa ceria lah sikit sebab depa ni asyik comment ja dengan aku. hoho. dah lah. tak tahu nak tulis apa dah. otakku kosong dengan idea. 

maaf kerana bahasa yang agak teruk.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers