Thursday, December 08, 2011

mereka terbaik :)

assalamualaikum,

okay okay. aku baru je balik dari taiping sentral. buat apa ? aku hang out dengan member taiping tadi lah. haha, seronok sangat weh. actually, aku bangun pukul 9:00 pagi tadi. then, aku dah janji dengan Ummi Sarah pukul 11:00 pagi nak terpacak depan mcdonald dah. so, pukul 9:30 pagi aku dah mandi- mandi. siap-siap semua. then pukul 10:00 pagi macam tu, aku keringkan rambut then macam tak nak pakai shawl lagi lah sebab kalau pakai terus nak tunggu pukul 11:00 pagi lama tuh. so, tunggu lah sat. then terus ummi call. 

" dilla, aku dah ada kat mcdonald dah ni "
" huh, awalnya ? aku ingat aku nak jadi paling awal. loli ? " 
" loli pun dah ada dengan aku ni. haha "
" ha, okay okay. sat aku sampai." 

then, aku pun bergegas lah pakai shawl semua. then pergi taiping sentral. aku, buat muka slamber badak je lalu ikut mcdonald tu sambil pandang kiri kanan macam orang tak pernah datang shopping mall. dalam fikiran aku cuma

" wuuu~ mana ummi ni, tadi cakap kat mcd ?"

then, aku pun berjalan lah sampai kat escalator then text ummi. *muka rasa macam bodoh sangat. then naik lah tingkat atas sebab rasa macam annoyed sangat tunggu depan escalator tu. bila sampai je atas. ummi text cakap ada kat mcd lah. what ? then, muka annoyed sekali lagi turun ke bawah. pusing satu ts tu nak pergi mcd. then nampak ummi, loli dengan mira azwar kat meja depan sekali. then, dah ada sama-sama. pergi lah naik booking tiket. kami pergi tengok cerita Misteri Jalan Lama. eh, tak silap silap. Ombak Rindu lah. hee, then turun balik ke mcd sebab nak jemput mira balqis. haha, then pergi lah berjalan-jalan. 

okay, about the movie. perlu ke aku hurai cerita ni macam mana ? tak perlu lah kan, sebab aku kan orang terakhir pergi tengok cerita ni. it is quite sad lah. but tak lah over sampai kena bawak tisu sekotak bagai. haha. but that is the best movie yang aku pernah tengok lah kot. haha. okay ini untuk tatapan mata.





then, habis movie pergi lah lepak lepak. then, takkan lah nak pergi macam tu je kan. confirm lah ada karaoke mehh. hoho, kami amik karaoke box tu je. satu lagu seringgit. haha.

' hanya kau yang mampu - aizat ' 

' like a g6 - far east movement '

' we'll be alright - travie mccoy '

' akulah kekasihmu - axl's '

' price tag - jessie j '

' when you're gone - avril lavigne '

' party rock anthem - lmfao '

ada lagi lagu, but tak ingat lah. haha. sorry sorry. kuikuikui.

then, habis je nyanyi nyanyi perut mesti lapar kan. haha, semestinya. then kami pun pergi lah food court tesco hee. bajet tak ada nak makan kat mcd.

mira azwar , mira balqis , ummi sarah , eyla loli.

she is my bestfriend











He is the only one. Irfan fazail. Ya, aku tahu. Dia bukan kenal aku punn. But who cares. It is my phone.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers