Tuesday, December 06, 2011

rindu :'(


 assalamualaikum.

ohohoi, sesungguhnya aku ingin beritahu yang aku sangat merindui perempuan ini. anda kenal siapa dia. entah lah aku pun tak kenal, tiba-tiba nak rindu kat dia. huh, dah habis menipu. hee, okay this is my sister. aku teramat sangat lah merindui dia. habis tatabahasa tunggang langgang. sekarang dia kerja dekat Starbucks, Penang. rindu teramat sangat dah lah ni.  







muka ku sungguh aneh ya. hee, rindu sangat dah kat dia. selama ni apa yang aku buat mesti dia tahu. hee, pasal lelaki misteri pun dia tahu. hee, rindu nak lepak starbucks taiping. if dia ada kat sini, every thursday mesti pergi starbucks. sampai pekerja kat situ pun dah kenal kami. 

missshhhhhuuuuuu lah !

No comments: