Sunday, December 11, 2011

Penang (:

assalamualaikum,

actually, I just arrived in Taiping. what a great holiday. walaupun hanya dekat Batu Ferringhi, Penang tapi kami sangat happy. ye lah, keluarga kami sederhana ja, pergi hanya yang mampu. aku bersyukur dengan itu. sebab ? sebab ada orang yang just duduk rumah tak pergi mana-mana sebab family mereka busy sangat. haha, alhamdulillah ada family macam ni. okay start it. 

firstly, semalam which is in this story would be 7 December 2011 aku tidur lambat sangat sebab melayan karenah senior senior aku iaitu, acab, zarif, qayyum, attras dan pak ya. gila nak mampuihhh sembang dengan mereka. hha, disebabkan itu, aku tidur pukul 4. itu pun mereka belum habis comment. hha. then aku bajet nak tidur lambat ni sebab maybe lah esok nak gerak Penang maybe tengahari. tiba-tiba ibu dah kejut pukul 7:30 pagi. haram mengantuk aku. then rasa macam malas nak bangun tapi terpaksa lah. hha, mandi mandi then siapkan bag semua. haha, naik kereta dengan penuh rasa gembira dihati. sampai je penang. terus pergi ambil along dekat rumah dia. then lapar pergi makan dekat Nasi Kandar Pelita, Tesco Jelutong.





setelah habis makan, pergi hantar along balik rumah sebab dia nak pergi kerja pukul 3 kot. entah.  then pergi batu ferringhi. haa, hotel Seri Sayang yang indah gila. haha, then kami pun menuju ke tingkat 26. bilik no 4. so it's 26-04. suasana memang terbaik. 






ohh, maaf. aku teruja sebentar. lihat senyum aku yang hampir sampai ke telinga. then, mengantuk punya pasal aku pun tidur lah dari pukul 3 sampai pukul 5. then pukul 5:30 ibu kejut nak pergi mandi kolam. woahh, punya syok aku. haha, dah lama tak mandi kolam kot.





lihat dua orang lelaki dibelakang itu. haha, it's far away. haha, rindu mereka berdua lah. sial punya rindu lah. haha, then dah siap mandi dalam pukul 7 macam tu lah. hee, nasib baik wujudnya nama Maghrib itu kalau tak, tak berganjak lah aku dari swimming pool itu. haha. malam, pergi ambil along dekat rumah then, terus pergi Padang Kota. seriously dah 3 tahun tak pergi sana since dah pindah Kelantan and datang Taiping. haha, rindu habis lah. then jumpa mamu. haha, jumpa semua orang kat situ. hee.











bila dah sampai sini memang banyak lah benda nak beli kan. aku ada jumpa satu kedai ukir nama. then aku ukir nama seseorang makhluk Allah ni dekat cincin aku. whoahh, seronok sangat rasa. then masa ni memang mata dah mengantuk gila dah. sampaikan rasa nak balik terus tidur je. but no no no. pergi Batu Ferringhi tak sah kalau tak pergi night market. haha. disebabkan terlalu syok bershopping gambar sekeping punn tak tangkap. hha, i've got so many things there. balik hotel semua orang terus tidur. aku tak boleh tidur. then lepak lah kat balcony sampai pukul 2. ingat nak tidur kat balcony je but terasa kemalasannya disitu. 

hee, esok pagi tu aku bangun pukul 9. hee, ibu kejut. sebab aku nak mandi swimming pool lagi. actually niat aku nak jumpa that two guy. hha, but tak ada rezeki then mandi je lah dengan family. hha. sengal kan aku. hee, then mandi swimming pool for the last time. lagipun mandi kat hotel








along bukan mandi pun. punya syok kejut awal awal then tak nak mandi pulak. dah siap pakai swimming suit pulak tuh. sengal = = ' then it  is time for us to go back home baby. haha. tak nak balik lagi. tak nak balik lagi. tak nak balik lagi. wuuuu~ sedih betul. now, say GOODBYE to seri sayang hotel.



i don't care. ni gambar aku. aku gendut ke apa ke. ada aku kesah.


bekalan durian dari taiping. haha.



i miss all of this moment and harap dapat datang lagi and met that guy walaupun dapat tegur sikit je macam haritu. eceh, gedik eh. hee, malu lettew = = '


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers