Thursday, December 22, 2011

tinggal kenangan :')

Assalamualaikum, 


okay, aku walling dengan Iefa tadi. hihi, first-first tanya pasal result dulu lah. sembang punya sembang. then iefa cakap tadi Cikgu Sharifah tanya pasal result gang aku. hihi, aku ada gang ke ? ye lah. tak percaya ke. kikikih :D


then, aku pulak pergi mulakan cerita iaitu, 


" Iefa ingat tak lagi masa kita sekolah rendah dulu ? best kan ? "
" ye, memang lah best " 

hihi, then aku pun cakap lah pasal dulu dulu and these are the fact :



  1. dulu, aku dengan Iefa pernah menyertai tarian joget. kalau ada event apa-apa kat sekolah and ada kena mengena dengan tarian joget or tarian melayu, nama aku dengan Iefa mesti naik dulu.

  2. next, aku, Iefa dengan Ana dulu pengawas sekolah. kalau nak jadi MC je, mesti semua pengawas lain tutup muka. aku je yang berani. hew hew ^^ sebab dulu aku jenis tak kesah langsung.

  3. then kalau dah jadi pengawas mesti lah kena pakai baju kemeja kan. kami 3 orang lah yang paling malas sekali nak pakai baju kemeja tu. sebab baju kemeja macam membuka aurat je. hee.

  4. tahu tahu lah, dulu aku, Iefa dan Mieza puteri Islam. so, tiap hari khamis mesti kena pakai baju nurse tu. serious, tak suka gila. memang tak suka sangat. sebab baju tu buruk tak cantik.

  5. Ana. dulu Yusri selalu ejek dia. sebab dia ni jenis orang manja sikit lah. tahu tak yusri panggil dia apa ? hee, ikan termenung. aku dah lupa tapi iefa ingatkan tadi. hihi.

  6. kalau dulu, tiap khamis mesti ada kokurikulum kan ? rindu lah. so, gang aku mesti malas nak balik rumah sebab tak sempat rehat. so kami akan stayback kat surau. then tiap minggu ada lah antara parents yang akan datang bawak makanan. hihi.

  7. kalau masa rehat, mesti pergi beli air Milo Ais dalam canteen. kalau tak silap aku air tu 80 sen je kot. entah lah. tapi dulu Raffjan selalu belanja aku. hihi :')

  8. gang aku dulu memang gang yang top lah. hihi, dulu selalu mengejek cikgu. Ya Allah. berdosanya kami. tapi kami sayang cikgu. Cikgu Muzafar, Cikgu Marini and Cikgu Yassir. hihi, maaf cikgu.

  9. kami selalu main dekat belakang sekolah and cakap ada m_y_t kat situ. wuuuu~ nak tulis pun aku rasa seram. tapi aku tak tahu betul ke tak benda tu ada.

  10. dulu, kami sangat suka beli kerak ayam. tahu tak kerak tu apa ? ala, macam goreng pisang kan ada serbuk serbuk tu. haa, tahu dah kan. haa. sangat sedap. 1 plastik 30 sen.

  11. dulu aku pernah gigit tangan yusri. sebab apa ? sebab masa aku nak pergi depan dekat cikgu nak ambil buku rasanya dia tarik tangan aku. then aku suruh dia lepas dia tak mau aku gigit tangan dia. 

  12. dalam kelas bm cikgu Kamarulzaman memang paling lawak lah. sebab cikgu memang bersahaja. kalau dia masuk kelas dia tak bawa apa apa. then dia akan bagi tajuk karangan based on apa yang terlintas kat fikiran dia. kalau dia terlupa dia tukar tajuk lain. haihh.

  13. Yang terakhir lah, sebab malas nak tulis lah. kepala aku meragam. hee, dulu budak laki selalu ejek aku GIANT. ya , I admit it. dulu memang aku gemuk. sekarang pun gemuk tapi dulu lagi gemuk. hihi. tapi kawan aku tak kesah sebab hampa buat aku rasa nak kurus. 

okay, mungkin kalau aku terasa nak tambah lagi InsyAllah lah tau. hihi, kbaiii~


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers