Monday, December 19, 2011

ohh my

Assalamualaikum,


tadi, pukul 12:47am Abah call sebab dia dah sampai dekat depan bomba. ye, dia naik bas datang dari KL. kenapa tak bawak kereta ? sebab abah tak larat lah. lagipun esok abah nak pergi Penang so lagi senang bawak motor je. bawak kereta jam kan ? hihi. okay. stop.

then, aku kena pergi ambil abah dekat bomba naik motor dengan Danish. then, keluar tu doa apa pun aku tak baca sebab seronok sangat dengar lagu tadi. so aku dengan adik pun menyanyi ikut suka hati. aku lah start dulu, lagu Diam Diam by Tilu :
" Wajah yang tampan, sungguh menawan dan juga kaya ku suka dia "
" Tak banyak gaya sungguh sederhana baik budinya juga bahasanya "
" Saat kau menghapiri diriku, ku ingin engkau tahu sebenarnya aku "
" Diam diam aku jatuh hati padamu, ku ingin kau tahu" 

lepas tu, tiba-tiba adik suruh aku diam. aku buat muka garang je. hoho, okay this is serious. then, aku rasa macam seram sejuk je lalu ikut jalan tu. ye lah, memang sejuk sebab aku pakai baju tangan pendek and seluar pendek. but yang ni perasaan seram sejuk okay. lepast dari simpang tu aku jalan tengok depan je, memang lah patut tengok depan je kalau tak accident lah kan. bukan apa, sebab aku kalau bawa motor mesti mata meliar. tengok alam sekitar yang indah. but kali ni, aku pandang depan je. di mulut aku cuma 
" Ya Allah "
" Ya Allah " 
" Ya Allah "
" Ya Allah " 

bila sampai je simpang yang kedua, aku pandang depan je terus nampak warna putih. aku tak tipu, ni betul betul okay. masa tu, aku cuma fikir aku nak hidup, nak ambil result so kena bawa motor elok-elok je. then, bila dah dekat dengan benda tu barulah aku nampak. rupanya, yang tu seorang uncle cina ni. bawa basikal je. so, aku rasa lega lah sikit. tak nak dah aku pandang belakang doe. buat sat lagi dia datang tepi aku memang jahanam. then aku pun pergi lah amik abah. the story ended here. kui kui kui :3 best tak cerita aku. tak best ? ada aku kesah !

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers